reklama

Anjel s číslom domu 433

O anjeloch som už písala. Ale vždy, keď sa mi pritrafí nejaký do cesty, tak to stojí za napísanie. A tento obzvlášť. Keď ostatní odídu, on je tu. A často o anjeloch ani nevieme, lebo nemáme čas zamyslieť sa nad tým. Pokiaľ sa vám nechce pozerať do svojho vnútra a radšej by ste sedeli niekde na pive, tak je pre vás úplne zbytočné čítať ďalej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Zdroj obrázkov: vlastná galéria
Zdroj obrázkov: vlastná galéria 

Nemá kučeravé blond vlasy a krídla a nie je imaginárny. Jeho úloha anjela v mojom živote spočíva v niečom inom. 

To on mi nedovolí padnúť. Ak sa mi to náhodou podarí, pomôže mi vstať skôr ako začnem volať o pomoc. 

To on mi vdýchne čerstvý kyslík zo svojich vlastných pľúc, keď už nevládzem dýchať. 

To on vždy zahasí oheň v mojej duši skôr ako škrtnem zápalkou. 

To on ma naučil usmievať sa.

To on má v duši oázu pokoja a vždy, keď ma prichýli do svojho náručia, dovolí mi celú ju vyčerpať. 

To on tvorí tie nedobytné hradby, ktoré ma chránia predtým, aby mi niekto ublížil.

To on zanechá veci, ktoré má rád, len aby mohol kráčať vedľa mňa. 

To v jeho očiach vidím samú seba. Takú, aká som. 

To on je tá voda, ktorá zmýva zo mňa všetku špinu. 

To jeho sny mi ukazujú cestu do raja. 

To on chce prehrať, len aby videl moju radosť z výhry. 

To on bude stáť a bdieť, len aby mal istotu, že spokojne spím. 

To jeho úsmev vo mne spustí neutíchajúci ohňostroj farieb. 

To on je tým svetlom uprostred rozbúreného mora. 

To on si váži veci, ktoré sú iným smiešne. 

To on cíti so mnou každú slzu. 

To on sa snaží rozohnať mraky, len aby mi ukázal, že za nimi je slnko.

To on je tá nádej.

To v jeho pohľade sa môžem dotknúť celého vesmíru.

To on je ten, ktorý sa nesnaží dať mi smer, ale nechá ma vybrať si vlastnú cestu. 

To on má svoje chyby, ktoré na ňom zbožňujem. 

To on má občas zlé dni, počas ktorých úsmev robí zázraky.

To on počúva, aj keď neviem, čo povedať. 


A čo mu ja za toto všetko môžem dať? Aká je cena anjela?
Autá, domy, peniaze?
To by nestačilo, ako odmena zato, čím všetkým pre mňa je. 

Dávam mu to najcennejšie, čo mám. 


Celé svoje srdce. S radosťou, smútkom, strachom a nadšením, odvahou . So všetkým dobrým, aj zlým, čo v ňom je. 

So všetkou láskou, ktorá sa v ňom nachádza. 

Jednoducho celé. Vo mne zabalené. 

Alžbeta Sersenová

Alžbeta Sersenová

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ad astra per aspera. Utrpením ku hviezdam.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu