reklama

Čo to robí ten pán v kríkoch?

Veci, čo naozaj znechutia deň....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Kráčam si ráno od doktorky s mamou popri parku. Konečne po dlhom čase vyšlo slniečko a tak sme zamierili rovno do parku. Cesta cez park bude príjemnejšia. Dosýta sme si užívali pravé jesenné dni, keď ma zrazu mama strhla a vykríkla.

„Ježiši Kriste!“ Len na to sa zmohla moja mama. Ja som sa nezmohla ani nato. Neďaleko nás si jeseň vychutnával aj jeden mladík.Lenže po svojom.

Vykonával svoje „ manželské povinnosti.“ Lenže sám so svojou rukou, s gaťami až na členkoch a veľmi zle zamaskovaný. Postavu nemal zlú a bol celkom mladý. A úplne nechutný. Vôbec mu nevadilo, že neďaleko sa hrajú deti, že okolo chodia ľudia do práce alebo babky do kostola. Viac bol vystrčený ako zamaskovaný.

Neznášam keď toto povie moja mama, ale teraz je to ozaj otázka na mieste. Kam sme sa to dostali? Na detskej pohotovosti v piatok večer bol lekár šťastný, že konečne prišiel aj iný pacient ako výplach žalúdka spôsobený intoxikáciou.Moja bývalá spolužiačka kočíkuje zlaté dieťatko. Je jej vlastné. A o dievčati, ktoré som poznala vyšiel článok v novinách. Ako sa mladé dievčatá dostávajú na odvykačky. To bol nadpis.....


Alžbeta Sersenová

Alžbeta Sersenová

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ad astra per aspera. Utrpením ku hviezdam.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu