reklama

Aha, tak takto to vyzerá na festivale.

Začalo leto a prázdniny. Tu festival, tam festival. A ja viem, prečo to tých ľudí tak baví.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Jasné. Nie som naivná, aby som si myslela, že ľudia chodia na festivaly kvôli hudbe. Sranda predsa musí byť. To, že z toho festivalu majú tak jeden koncert, lebo ostatnú časť si nepamätajú alebo sú niekde zalomený, je tá druhá vec.
Ani neviem ako som sa vyskytla na TOPFESTE. Kapely boli úžasné. Polemic, Chinasky, Horkýže Slíže, Kabát, Zóna A.
Nevadilo mi, že som tam išla s rodičmi. Nebrali to ako dozor. Veď mali lístky kúpené mesiac a ja som si ho kúpila priamo na mieste. Skôr oni zobrali vyvenčiť mňa. Po pár metroch mi mama oznámila: „Aspoň máš odstrašujúci príklad.“
A ja som začala chápať prečo sa ma bojí púšťať na diskotéky a tiež o čom vlastne ten festival je.
Ako som postupne prechádzala celým areálom všímala som si rôzne štádiá „ožratosti“. Nakoniec som vytvorila tri skupiny:
1.Úvahové typy. Po takej borovičke sa v hlave môže vyskytnúť hocijaká idea a autor neváha ju hneď pustiť von. Zväčša sú to naozaj hlboké duchovné pravdy. Príklad: „ Chápeš ja som s ňou chodil dva mesiace. Dva mesiace som ju j..ával a ona sa na mňa vykašľala.Život je proste k..ot.Jedna dobrá gula, druhá zlá. A to medzi tým to ti je na k..ot.“ Tu nebude žiadna fotka, lebo toto štádium ešte nemusí byť na prvý pohľad viditeľné.

2.Gumáci. Hlavným znakom je, že ich tanečné kreácie sú omnoho lepšie ako breakdance. Majú ohybné a pružné telo, tancujú uprostred blata a k tancu vôbec nepotrebujú hudbu alebo dav. Ich talent je spojený so spevom a rétorikou, keďže sa vám radi prihovoria. Majú často profesionálnu deformáciu, lebo sa ohýbajú aj keď chcú ísť rovno. Príklad: „Išol som si kúpiť pivo no kým som sem došiel, tak mi pod nohy skočil pytón a všetko vylial. Tak ja vás j..em.“ A pivo hodil do davu. Foto: Umelec robí s tým, čo má aby presadil svoj talent. Roh na čiapke alebo mikrofón. Nie je to jedno? Otec povedal, že nie sú ožratí, len jedli veľa gumenných medvedíkov.

3.No a nakoniec sú to jogíni. Prišla na nich únava.Spoločensko-
fyzická. Zaspia na akomkoľvek mieste v akejkoľvek polohe.
Nohy za hlavou, ruky na zemi. Je to stav odpútania mysle od tela.Najčastejšie je hlava, čo najviac pri zemi. Ťažká je, čo sa dá robiť. Bolo ich tam rovnako veľa o jednej na obed ako aj o jednej v noci. Odfotiť sa mi podarilo len jednu amatérsku trojicu, ale verte mi boli tam omnoho zdatnejší.


Ale samozrejme sú tam aj triezvy ľudia. Jeden z nich nás pristavil a povedal, že obdivuje vzťah rodičov so mnou. Že si nás všimol už skôr a obdivuje, že sa bavíme aj bez spíjania do nemoty a otvorene sa bavíme o všetkom. Po tomto bude veľmi dlho trvať, kým mamu predsvedčím, aby ma niekam pustila samú. Lenže mňa toto „chlastanie“ nebaví. Nechápem, čo na tom ľudia vidia. Už som si niečo prežila a preto som dospela k názoru, že alkohol je metla ľudstva a mňa domáce práce nebavia.




Alžbeta Sersenová

Alžbeta Sersenová

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ad astra per aspera. Utrpením ku hviezdam.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu